Badrum

Sitter nu hemma hos mor & far och väntar på att min tvätt ska bli klar, nej det är jag som tvättar själv inte mamma. Passade på när jag ändå var hemma och hälsade på. Har ätit hamburgare och kollat in deras nya badrum, som de håller på och bygger om. Just nu är allt i en enda röra. Men jag tror att det blir bra tillslut med golvvärme och grejer.

image38

Ikväll ska jag träna för första gången på länge känns det som, har jobbade så mycket de senaste dagarna så har inte haft tid med att träna. Men nu så laddar vi inför den sista träningen denna säsong. Hoppas på en rolig träning, en hockey/innebandy träning skulle ju inte sitta helt fel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0