Tänk på vad du säger

Tre väninnor satt och skvallrade för varandra vid förmiddagskaffet när den ena sa:
- Tycker inte ni det också är konstigt?
- Vadå, undrade de båda andra nyfiket.
- Jo, när jag sugit av min gubbe Stig så är hans kulor iskalla.
- Konsigt, sa den andra, det är Stures också.
Hur är det med din gubbes då? frågade hon den tredje.
- Ni är ju äckliga båda två. Aldrig att gubben skulle få stoppa apparaten i min mun.
- Det du säger är bara dumt, sa de båda andra. det är ju det bästa sättet att få behålla gubbe sin.

Efter en vecka träffades de igen och då hade den tredje en rejäl blåtira på ena ögat.
- Vad har hänt med dej? frågade de andra två.
- Det ska jag säga er. Jag gjorde som ni sa och gick hem och sög av gubben min. Sen sa jag att det var konstigt att hans kulor var varma när Stig och Stures var kalla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0