Äppelpaj

Idag har jag varit en sväng med Sändy och Linda ute på marieberg, där vi gick runt och kollade lite, ingen shopping idag inte. Sen hälsade vi på Louise på JC och sedan åt vi lite mat, blev en bakad potatis för mig. Sedan åkte vi till Sötvaruhuset och hör på häpnad, ingen av oss köpte något godis! Tror aldrig jag har varit inne i en godis affär utan att köpa något, vuxen poäng till mig. Eller en till var och en av oss.

Sen var vi tvugna att åka hem för jag hade ju bokat in en tvätt tid vid 14.00. Så det var bara hem och slänga ihop tvätten och gå ner och börja tvätta. Nu hade de till och med lagat tvättmaskin nummer två. Så jag han att tvätta hela 6 tvättar idag, kanon! Undertiden vi väntade på tvätten kollade vi på film och gjorde en äppelpaj. Mums, finns lite kvar om någon skulle vara sugen.

image198

image199

image200

Nu sitter jag och väntar på att vi ska komma på någon bra att äta, sen kommer Sändy och Linda hit igen och då ska vi kolla på ännu en film. MYS!


Kommentarer
Säääändy

Jag fattar inte att jag kan bli såååå FUL på VARJE kort;):P haha

2007-08-21 @ 19:49:57
URL: http://anderssonsandy.blogg.se
Saz

Just like me! ;)

2007-08-21 @ 20:02:04
URL: http://sazz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0