Cykelvarning

Som de flesta som känner mig vet att det är stor varning när jag sitter på en cykel, iallafall om krillan är med. Men nu vågar jag knappt gå ner och hämta fram cykel, inte mest för att det är så krångligt utan mest för att det är så läskigt nere i källaren. Speciellt om man är helt själv. Skulle någon slå igen dörren, för man måste ta i hårt om den ska gå igen om man inte vill använda nyckeln vill säga, skulle jag skita på mig. Skulle någon sedan släcka lyset, då skulle jag börja gråta, för det blir kolsvart vill jag lova.

Sen att alla förråd och gångar får mig att tänka på Saw filmerna gör ju inte det hela bättre. Får hjärtklappning av att vara där nere.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0