Godingar

Har suttit och lyssnat på massa gamla godingar ett bra tag nu. Men nu är det dags för Me, myself and I att gå och lägga oss. Så vi säger godnatt för idag, så hörs vi antagligen imorgon om jag inte är allt för seg efter ett helvetespass (8-19.15) på jobbet och en träning. Men va f*n man är ju ledig på torsdag och då är det full rulle med brudarna igen. En lunch med nyligen hemkomna Mary, kan aldrig bli fel. Träffade även kolbiten Krilly idag, me love, som kom hem i fredags. Jag har saknat mina brudar så mycket. Men vi har gjort vänte tiden på de sköna brudarna kort genom att gjort massa bus och mys hela dagarna.

Älskar mina brudar, familjen och självklart Niklas, Ni betyder allt för mig.


Kommentarer
Säändy

I like you toooo! <3
Jag har dig och Maria att tacka mest för att jag hr klarat av att bo här de 3 veckorna nu :) Ni tog hand om mig redan från början, men resten av brudarna ni betyder jättem mmycket för mig åsså! <3<3<3 I LOVE YOU!

2007-08-22 @ 09:11:21
URL: http://anderssonsandy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0