Övertid

Idag har det varit kaos på jobbet. Sommarrean tog sin start idag eller vi smygstarta igår, men herregud vad mycket folk kan göra bara för att få saker billigare. Man får se mycket under dessa dagar. Så helt slut var jag när jag lämnade jobbet för att åka och träna, wiie ända tills jag insåg att jag bara skulle hinna byta om och värma upp och vara med i 15 min. Åkte ändå ner och kollade på slutet av träningen.

Annars har det inte hänt så mycket idag fick jobba över, skulle ha slutat 16.00 men kom där ifrån vid 19.45 ungefär. Blir väl värre imorgon när jag hade planerat att göra mys med tjejerna, vi skulle spela minigolf och äta gott. Hoppas på att det fortfarande blir så.

Imorgon åker Krilly till Zakynthos, jag längtar så tills det är min tur. Ha det så himla skoj vännen. Nu ska jag försöka att få lite lugn i katten utan namn. Så man kan sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0