Riktigt kladdiga chokladmuffins

Idag har jag bakat muffins och latat mig. Bror kom förbi och gjorde mig sällskap, sedan kom även Linda och fikade lite.
image209

Sen har jag bara tränat ytterst lite, benhinnorna krånglar. Hade genomgång på nya gympasset, roligt med lite nya övningar. speciellt bänkutfall, kommer att ha lagom träningsvärk efter den övningen. Sen var det beeptestet som gällde, där jag fick kliva av, fick göra det om jag vill, tänkte det var lika bra att köra så långt det gick, lite löpträning blir det ju ändå. Sen var det bollpass efter det, då jag sköt ca 15 skott och sedan satt jag och kollade på, ROLIGT! ahhh får panik.

Nu håller jag koll på tvätten, kom nämnligen på att jag har ett matchställ som ska användas i helgen som ligger i tvättkorgen. Men nu är det i maskinen.


Kommentarer
Milla

Ååååh! Jag måste få receptet på dom där ;)

2007-08-29 @ 22:33:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0