Fullt upp

Den här veckan har inte beståt av en enda ledig stund, får någon timme på kvällen om jag har tur, som nu. Jobb och sedan träning eller så jobbar man sent och är inte hemma förns vid nio. Därför har det inte blivit så mycket skrivande de senaste dagarna.

Idag har jag iallafall fått en del av mina arbetskläder, skönt att slippa tänka på vad man ska ta på sig på morgonen. Efter jobbet var det träning som gällde och testdag, blä vad jag hatar det. Men det gick ganska bra idag med tanke på att man varit sjuk i två veckor ungefär, har iallafall inte tränat så mycket de senaste veckorna. Sen har jag den här rethostan som inte ger sig.

Snart är det jul och jag får helg på söndag så det är 3 dagar kvar att jobba nu. Ska bli så himla skönt med några dagar ledighet och jul, underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0