God Jul

God jul på er allihop, har haft en del att göra de här dagarna så det har inte ens blivit ett inlägg. Igår var jag hos mor & far och hade julbak. Blev lite pepparkaksgrissini, knäck och julkola i tre olika smaker. Sen passade jag på att färga håret också. Jag och bror kollade på "Ha en Shrektigt god jul". Sen åkte jag hem till älsklingen och åt mat och klippte honom lite, blev väldigt kort. Men fint, tycker jag.

Nu ska det snart bli julfrukost, med julskinka och grejer, sen är det dags att göra sig iordning för att åka hem till Älsklingens familj och fira jul med dem, för att senare på kvällen åka hem till min familj. Så himla mysig dag det kommer att bli. Älskar julen. Så nu ska jag börja med frukosten.

Hoppas ni alla får en riktigt fin jul, trotts att det inte blev någon snö.


Kommentarer
alexandra

god jul vännen :)

2007-12-24 @ 10:26:42
mamma

God Jul min älskling.Vi ses i kväll. Kramar från pappa, Viktor och Tysen också.
Krama Niklas och Findus från oss också.

2007-12-24 @ 10:48:28
marie

god jul raring :):)

2007-12-24 @ 12:04:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0