Julen varar fram till påska

Igår hade vi en riktigt mys dag, som sagt så älskar jag julen. Började med att åka hem till älsklingens familj, där vi tittade på kalle anka, efter kalle blev det mat och sedan julklappsöppning, för att sedan åk hem till min familj och äta julmat och sedan julklappsutdelning och massa mys.

Fick massa bra saker. Massa pengar som skall sparas till en resa förhoppningsvis, en jätte fin lykta av familjen, presentkort, 2 set med spa/bad grejer så nu ska jag anordna eget spa här hemma. En kanon jul helt igenom förutom att det inte vart någon snö. Idag har vi varit en sväng på mellandagsrean som startade idag på siba, köp in i butiken med väktare som stod i dörren. insläpp utsläpp var det som, fast inte precis som på krogen. Fick tag i lite grejer, köpte 3 olika smaker till älsklingens nya sodastreamer, Playstation 3 spel och någon kabel till ps3. Jag skulle ha ett skydd till min nya ipod men den skyddar ju inte displayen så det klarar jag mig nog utan, det var ju den jag ville skydda.

Nu sitter jag hemma igen och är väldigt trött, förstår inte varför. Gäspade igår redan vid kalle. Suck. Ska nog ta en dusch nu snart så man piggnar till lite så man kanske kan kolla på någon film ikväll och mysa i soffan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0