Julgran & Subway

Idag har jag jobbat nästintill hela dagen känns det som, åkte hemifrån vid åtta och var hemma straxt efter halv sju. Under den tiden har jag hunnit med att jobba först på Moléns där alla var lagom slitna efter gårdagens julbord, men en väldigt trevlig stämning har vi iallafall hela tiden. Vid två tiden åkte jag till Subway för att prova deras omtalade mackor och de var faktiskt så goda som jag hört. Väl värt ett nytt besök även om mackan kostade 64 kr.

Efter min snabba lunch väntade några timmar ute på ett Jysk med julrea. Kan säga att det var inte någon som inte köpte julgrejer. Tokbilligt var det, jag fick med mig en julgransmatta hem för endast 24 kr. Väl hemma gick jag ner till Maxi och köpte glitter och en guldstjärna till granen. Hemma i lägenheten hade älsklingen gjort mat, mums. Sen blev det till att klä granen, blev riktigt nöjd. Vi får se hur länge den får stå hel och fin med våran lilla vilde i huset.

Våran lilla vilde har idag varit utanför balkongen själv för första gången en trip som han inte lär göra om. Antingen ramlade han ner eller så hoppa han ner, väl nere på marken fick han panik och försökte ta sig upp igen på balkongen. Men plåten var inget bra klättringställe för de där klorna, så matte fick gå runt och hämta honom. Han skakade så, när jag väl fick tag i honom.

image322


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0