Shopping

I fredags var jag med mor och bror och shoppade, trotts att jag var sjuk så följde jag med. Det fick bli lite tröst shopping eftersom jag inte kunde följa med mina underbara vänner på Norrlandsturnén. Köpte två likadana toppar på GinaTricot, skulle igentligen bara ha blivit en men när jag såg den underbara gröna färgen så kunde jag inte låta bli. Sen blev det ett par vår jeans i färgen vit, eller de är mer offwhite.

Skulle även ha köpt en ny mobil (Sony Ericsson W880i), men eftersom den inte finns än i de färgerna jag vill ha (Svart/Orange) så blir det till att vänta ett tag till.

070223


Kommentarer
Foffe

Söta toppar!

2007-07-08 @ 10:02:58
URL: http://foffe.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0