Dagar man bara vill förbi

Ida kommer det att bli en tuff dag. Uner hela dagen kommer vi endast att vara 3 st vid behovsanställda som jobbar, så jag hoppas att det kommer att vara ganska lungt idag, men det är ju lördag, så det kommer det säkert inte att vara.
Eller att det kommer vara mycket att göra, som alla klarar av så att tiden går fort, så man kommer hem och kan göra sig klar för att åka ut till Mary och fira henne. Jag och M la upp schemat igår, kändes som en riktigt chef när man bestämde vad alla ska göra.

Men imorgon har jag iallafall ledigt, skönt. Skulle ha varit ledig idag med men med min vanliga otur s får jag jobba, jag som skulle shoppa idag, har ju nänmligen en del saker som behövs införskaffas. Men som jag sagt tidigare, det blir ju pengar i slutändan.

Pappa har letat fram ett par simfötter och snorkel som passar mig, kanon, då vart resan ännu lite billigare, slapp man att köpa sånt. Msåte ta och röja min lägenhet och försöka hitta mina älskade flipflops, fattar inte vart de kan gömma sig i den här minimala lägenheten. Tror faktiskt starkt på att de är hemma hos Mor & Far.

image137
Orkan över Kumla? Syns inte så bra på den här bilden, men den är där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0