Du får två kameler

Nu är man iallafall hemma, höll på att bli skickad ända till Karlskoga idag för att jobba, de hade dåligt med folk. Då hade jag nog inte varit hemma än. Tror inte jag skulle hitta med mitt lokalsinne. Men jag slapp eftersom M inte kunde fixa in en ersättare för mig. Tur var väl det för idag sålde vi 2 kameler på jobbet, det händer inte ofta ska jag säga. Men P var duktig och gjorde det. Annars hände inte så mycket skoj på jobbet, man får ha mycket dålig huor om man ska tycka skämt som kommer upp ibland är roliga. Så nu är jag så trött så jag funderar på att gå och lägga mig, ska ju faktiskt jobba imorgon också. Men imorgon är det slappar dag, då blir det bara 12.30 till 19.15.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0