Förkyld

Detta inlägg skulle ha publicerats igår 06:48, men pga något strul så gjorde det inte det. Men nu kommer det.

Nu har jag varit uppe en timme, skulle vilja sova mycket längre, det är ju så skönt. Speciellt när man mår så här, de som känner mig vet vilken droppkran jag är när jag är förkyld. Det går knappt att stoppa det, men det är bara att droga ner sig med nässpray och se glad ut.

Börjar jobba om ca 50 min så nu ska jag låta nässprayen göra sitt ett tag. Sen är det bara att åka till jobbet och jobba, skyltbyte på morgonen helt själv. Så tråkigt. Skulle kanske ta och lägga in lite bra låtar på mobilen så jag har något att lyssna på.

Nää nu är det dags att gå. TJING!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0