Full fart

Dagen idag började med att man vaknade vid halv 10 av att man var toanödig. Efter det kunde jag inte somna om och tur var väl det, så jag la mig och läste lite ur Krillis bok "En shopaholics bekännelser". Sen efter en halvtimme vaknade älsklingen till efter att han hade fått ett sms. Upp och äta frukost för att sedan gå ner och handla ett kort till presenten som Julia skulle få, där hittade vi även en rockring som jag tyckte att hon skulle ha. Kortet jag hittade var närmast perfekt man kan komma.

Sen drog jag själv ut till Sköllersta för att fira henne och för lite mys hos mor och far. Där det bjöds på fika. Ingen grillning den här gången, men hade nog fått det också om jag bara stannat längre. Men vi hade planerat in en grillkväll hos älsklingens familj, så det fick bli en annan dag. På tisdag har jag beställt, så vi får se hur det blir med den saken. Efter fikat gick vi, jag och bror till familjen P och hälsade på. Det är inte så ofta man är där nuförtiden, men allt är som vanligt, lika trevliga och glad, känns som en extra familj, syskonen bråkar fortfarande. Trotts att de har blivit större.

Efter mitt lilla besök där var jag tvungen att åka hem och hämta upp älsklingen för att sedan åka iväg på grillkväll, mums vad gott det var. Som efterrätt blev det rabarberpaj, inte en av mina favoriter, brukar vara på tok för surt för min smak, men det gick ner det också och om jag ska vara ärlig var det ganska gott.

Nu sitter jag och väntar på Loveli Krill.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0