Inget som håller

So baby can you fix me
Cause my fever
Is only getting stronger
It´s burning like a fire
Baby let´s rock the night away

Nu är det inte roligt längre, har inget att ha på mig, inte på nedre delen iallafall. Nu när jag äntligen fått händerna ur fickorna och köpt mig ett par nya svarta byxor, blev samma modell som jag hade sist, så passar de andra jeansen jag hade på att gå sönder. Är inte så mycket för att köpa nya jeans. Hittar sällan några modeller som jag tycker om. Men nu står jag lik förbannat med 1 par svarta jeans. Har iofs ett par vita också men de kan jag inte ha på jobbet för då blir de smutsiga på bara några minuter.

Nu får det bli jeans spanning på hög nivå. Ska minst ha 2 par nya, jag som planerat in att köpa ny bikini, skor, shorts, ja massa nya grejer. Får väl lägga de planerna åt sidan så länge. Någon som ska med på jeans shopping? Bläää hate it!

Idag hade vi morgon möte på jobbet, med tårta. Mums!Hoppas det finns något kvar imorgon för då börjar jag nämnligen 8.00 så det passar bra till frukosten med lite tårta. Slutar gör jag inte förns 19.15, så då blir det sängen direkt, nästan. Sen är jag ledig torsdag och fredag. För att sedan jobba hela 7 dagar i rad, borde vara förbjudet.


Kommentarer
Krilla

haha tack för bilden baby! du ja å mary ska på stan på lördag vill du följa med? vi ska la köpa nått vackert till mary mary? Ringer dej ikväll (tror jag) Puss&love min lilla baby

2007-07-05 @ 14:13:49
Krilly

Hey bejbi! åå sorry det vart för mkt igår suck. aa nu vete tusan mor&far har kommit hem så jag vet inte dt är omvi kanske kan grilla hos MAry mary vi får la fråga el om vi är hos mej endå .men jag måste jobba 15-17 jag också fick lite extra. Innan måste jag fixa ANnikas hår hon ska på Röllop ;0) (bröllop) ringer ikväll om jag inte
e allt för bitter på livet jobbar nämligen til 20.00 sen sak jag göra ngt jag H A T A R nämligen städa skit lghten, men ring mej du om ajg ej har ringt LOVE U! Oysspuss

2007-07-06 @ 13:16:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0