Kalas & Minigolf

I lördags var vi hemma och firade Mary, mycket trevligt. Det bjöds på tacopaj och senare marängswiss. Så spelade vi lite Singstar också, tror mitt lag iallafall vann en gång. Här kommer lite bilder från kalaset.

image138

image139

image140

image141

Igår var först Mor, Far och Bror här och fikade, då jag bjöd på äppelpaj. Sen åkte Mor & Far hem och vi andra drog iväg och hämtade Älsklingens syskon och åkte till Gustavsvik och spelade lite minigolf. Hemskt trevligt. Gick inte lika bra för mig som det gjorde sist, men jag kom 2:a med 2 mer slag än älsklingen. Efter v spelat klar körde jag hem J och F ch sen for vi ut till Sköllersta för att äta lite mat och för att släppa av bror.

Idag är det dags att jobba igen. börjar 12.00 idag, så det är skönt.


Kommentarer
Krilla

Hmm, har du något emot mej? Dumma bilder! Moahha! PÅ lördag ska vi leka vavavvaava ? Hälsa N
Puss&love

2007-07-18 @ 18:45:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0