Kaos

Idag har det varit en helvetesdag. För det första så fick jag åka till Karlskoga och jobba istället för in till stan. Kändes ju sådär, men det fick gå. Väl där var det kaos, skrivaren fungera inte som den skulle utan vi fick hämta alla papper på reservationer och ordrar ute på kontoret, sa chefen. Men väl inne på kontoret så kom det ej ut några papper så då fick vi istället skriva för hand. Vilket tog dubbelt så lång tid. Så hela dagen har varit stressig ända tills kl 18 då det lugnade ner sig i butiken. Så man blev inte så sent hem som jag trodde iallafall och skönt var väl det. Väl hemma väntade makaroner och grillkorv, mums.

Sen fick jag även 3 pass till att jobba idag, så nu blir det 8 dagar i rad istället, och 2 dagar ledigt på 17 dagar. Känns jobbigt nu, men det går säkert bra. Hoppas jag. Kommer vara en anning sliten i slutet av nästa vecka. Men pengar blir det ju i slut ändan iallafall och det får man väl vara glad för. Imorgon blir det nog grillning hos Mor & Far om vädret tillåter.

image136
Grillat är godast!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0