Mina önskningar

Har lovat min mor att publicera en önskelista, så här kommer den.


  • En sminkväska från Make up store, tyvärr finns den inte hemma förns om ca 3 veckor.


  • Agatha Ruiz lipbalm i smaken tutti frutti


  • En puderborste från Make up store eller Face


  • Björn borg trosor (de på bilden)


  • Spelet "Med vilda gester"


  • Tri brow från make up store

Sen finns det några saker som jag inte har bild på.

  • En handväska
  • Presentkort från diverse ställen
  • En fin plånbok skulle ju inte sitta fel, nu när jag kommer få så mycket i lön, haha
  • Sen önskar jag mig självklart massa nödvändiga eller fina grejer.
En del av det här är nog redan reserverat av min mor, så för att slippa köpa en dubblet, kontakta henne.
      
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0