Morgon stund har...

Nu vill jag vara ledig, orkar inte jobba idag. Är på tok för trött för det idag. Skulle nog ha behövt gått och lagt mig lite tidigare men tiden rinner iväg när man helst vill göra saker även på kvällen. Speciellt när klockan är över 9 när man har gjort klart maten och fått ner den i magen. Men det blir väl samma visa ikväll, får väl äta och gå och lägga mig direkt efter det sen. 2 dagar kvar att jobba sen är man ledig söndag och jobbar igen på måndag.

Sen ni, då ska jag ha min minisemester, på 4 dagar. Det kommer att bli skönt. Då blir det fira Julia och morfar, planera in kalas för egen räkning och en hel del tränande. Skönt som bara den. Förhoppningsvis blir det väl en och annan solstund också, så man kan få sig lite färg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0