Smaken av Grekland

Dagen på jobbet gick grymt fort idag, kanske för att man fick göra som man ville. Inga ordinarie på plats. Inte imorgon heller då jobbar bara jag och S, precis som idag. Men imorgon är det bara 4 timmars öppettid, så det kommer gå ännu fortare. Men imorgon blir det inte att åka hem direkt efter jobbet, utan då bär det av ut till SKöllersta för att ha födelsedagskalas. Jag kommer få massa fina presenter, hoppas jag.

Nu ikväll har vi varit och fått lite för smak på Grekland, med en måltid på Sokrates, mums alltid så himla underbart gott. Vill äta där varje dag. Eller så flyttar jag helt enkelt till Grekland och lagar maten själv, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0