Tisdags tema - Favorit

Har varit lite frånvarande från Tisdagstema, har varit mycket jobb, många regninga dagar, plus att vi har haft krångel med datorn här hemma, så alla bilder ligger nu mer på skiva. Vilket blir mer jobb och sånt orkar inte jag med. Men nu ska jag försöka hänga med lite bättre och eftersom jag har fler favoriter så fick det även bli fler bilder.

image144

image145

image146

Hade tyvärr inga bra kort på min favorit familj, vet även att min mor inte vill vara med på kort, så därför slipper hon det för den här gången. Men hon kan bara försöka att klara sig undan det när vi är i Grekland. Det blir inte lätt.


Kommentarer
Loppa

Du verkar ha många favoriter !
Var rädd om dom !

2007-07-18 @ 22:55:27
URL: http://envilsenloppa.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0