Uppfriskande

Vaknade för ca 2 timmar och 40 minuter sen. Försökte somna om, det är ju trotts att mina första lediga dag av mina fyra i rad påmycket länge. Men efter en halv timme gav jag upp och tänkte att man kanske skulle göra något vettigt istället.

Så jag fyllde badkaret och tänkte ha en liten spa morgon alldeles för mig själv, helt underbart. Fyllde det med massa varmt vatten och badsalt, tog fram senaste VR och en flaska med kallt vatten. Hoppade i och låg och läste ett tag. Sen så gjorde jag en hårinpackning och en ansiktsmask, undertiden det skulle sitta i fick fötterna sig en omgång. Han även med att raka benen och klippa naglarna.

Men sen då, när jag hade badat klar och var helt utvilad, bara att tappa ur vattnet och gå upp och fortsätta med diverse insmörjningskrämer. Men där sattes det käppar i hjulet för min underbart chicka morgon. Avloppshelvetet ville inte sluka åt sig vattnet utan tyckte det var bättre att spotta ut allt på golvet. Så efter 30 minuter hade jag lyckats tömma hela badkaret utan att allt för mycket hade spillts ut på badrumsgolvet.

Så nu ska jag bara gå ner och köpa ett par plast handskar och sen när älsklingen kommer hem ska jag slänga dem i famnen på honom och säga. - Det är bara att du börjar. Sen ska jag gå och sätta mig i soffan och kolla Desperate Housewifes. Punkt slut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0