50- och 4 år kalas

Igår var det stor kalas ute i Sköllersta ska ni veta, två av mina barndomskompisars mammor hade 50 års kalas, massa folk, gos mat och sprit. Själv var man chafför så det blev bara god mat och cola för min del. Saknar en hel del av dem man umgicks med förut. Riktigt roligt att få träffa er igen. Emma E och jag lirade fotboll i klassisk vänner stil, jag var nästan lika bra som Monika när hon spöar Joey och Chandler. Man kunde nästa tro att jag fått i mig en flaska vin, så bra var jag. Efter det så tog vi en match i stilren biljard, vilket var mer min grej. Sen precis när vi skulle hem så blev man indragen på dansgolvet av Basse är det bjöds på en sista dans i bugg, vilken taktkänsla jag har! Grymt!

Idag har det däreomt varit 4 års kalas, där jag och älsklingen firade 4 år, shit vad tiden går fort. LOVE U! Vaknade inte förns vid halv 12, efter en slitsam dag igår. Sen var det hem till svärmor och svärfar och träffa Niklas mormor som var på besök. Där bjöds det även på jordgubbstårta dagen till ära. Jag åt hela två bitar, det har jag inte gjort på flera år ska ni veta. Niklas mormor hade köpt en bärbardator som vi lärde henne att handskas med, hon skaffade msn och allt. Sen bar det av vidare till Örebro för ett besök på Kina Muren. Alltid lika gott och man äter alltid för mycket.

image59
En stor ros till min Älskling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0