Kalas & Avskedsfest

Igår firade vi Storm samtidigt som vi tog farväl inför hennes flytt imorgon, till Gotland. Eftersom jag jobbade till kvart över 5, så blev jag lite sen till festen. Men det gjorde inget, för när jag kom hade de nästan nyss börjat att äta. Förutom Maria som redan ätit upp allt. Matvrak där. Sen fortsatte festen med snapsvisor och dunkande musik.
Det var en helt okej fest, bara att det tråkiga var att Storm försvann precis innan alla skulle gå, så man fick inte chansen att säga adjö på ett bra sätt. Men vi ses väl fler gånger antar jag. Lycka till nu gumman!


Jag får ursäkta de dåliga bilderna, glömde kameran hemma, så mobilen fick bli min räddning.

Men det bästa kortet saknas, tyvärr. Kortet på Storms chockminn när jag skrämde henne. Oerhört roande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0