Lugna dagar

Igår var mor, far och bror på besök. Fika och reseplanering till Grekland, men som efter många om och men, antagligen slutar med en pool istället. Jag som var så himla sugen på att åka utomlands. Har längtat efter den här sommaren så himla länge just för att vi skulle åka utomlands när far fyller 50 år.

Får hoppas på att det blir en resa iallafall, jag VILL!

Sen blev alla hungriga och älskling, far och bror gick till Patricias och köpte pizza, som vi avnjöt till F1:en.

Idag har däremot inte hänt så speciellt mycket har jobbat till 18.00, sen hem och slänga i sig lite mat som min älskling så snällt hade gjort, för att sedan slänga sig i bilen och åka ner till träningen. Maten satt i halsen hela träningen tror jag, kändes så iallafall. Nu sitter jag hemma i morgonrock och handduk runt håret. Snart dags att sova. Älsklingen börjar 04.00 imorgon så det är bäst att han får sova.

Imorgon är det nytt Tisdagstema, undrar vad de hittar på för skoj denna gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0