Miss U!

Saknar det vi hade, du var den jag gjorde allt bus med. Har alltid funnit där, en stor del av min uppväxt. Den som jag gjorde allt med. Nu är banden mellan oss inte lika starka, tyvärr. Skulle vilja att de blev starkare igen, allt vi gjort finns kvar. Minnen som aldrig suddas ut. Du har alltid varit som en bror för mig, en bror som jag litat på, som jag alltid varit snäll mot, nästan iallafall, en som jag alltid kunnat prata med.

Åren går och vi växer ifrån varandra mer och mer, nu är vi ännu längre ifrån varandra när jag flyttat. Men du kommer alltid att finns där bland alla minnen och i en speciell plats i mitt hjärta. Vill få tillbaka det vi hade, undrar bara om det inte är för svårt, nu när tiden gått så långt.

Men inget kan väl vara omöjligt, lite vilja, så går det mesta och den viljan har jag! Har du?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0