Värme

Idag har det varit en helvetes dag på jobbet, inte nog med att det varen katastrof dag att jobba på när solen sken och värmen var underbar, vi har inget aircondition på jobbet, tok varmt så man svettas som en gnu. Får hinka i sig vatten i stora mängder och ändå behöver man kanppt gå på toa, förstår inte vart allt vatten tar vägen, eller jo vänta nu vet jag!

Sen när jag kom hem satte jag mig och tittade på Ugly Betty och Desperate Housewives. Som tydligen var de sista för säsongen, vad ska jag nu ägna mina tisdagskvällar åt, och imorgon är det sista avsnittet av Grey´s också.

När jag kom hem hade älsklingen städat hela lägenheten, så underbart fint blev det, är riktigt chockad och nöjd. Nu vet jag vad han kan!

"Och alla söta myggor dom vill jag inte ha"

Nu är det sommar och imorgon blir det mys i solen. Mer om det imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0