Musik i all ära

Nu i melodifestival tider kommer ju en hel del nya låtar, en del bara skit, men några godbitar har iallafall jag hittat under denna säsongen.

Tycker att Måns borde vinna, den låten är ju så himla bra. men en låt som jag också tycker om är Emilés låt, bara någon mer erfaren hade sjungit den, tror jag att den hade gått längre.

Men bland alla godbitar från melodifestivalen har några andra låtar lyckats fånga mina öron, My girl wants to party all the time säger jag bara, den är bra, fast en anning tjatig. Även Gwens The sweet escape, är också bra.


Kommentarer
Anonym

Gaahhh!! Att du inte ens NÄMNER The Arks "The worrying kind"! Jag tycker det är den sjukt bra, inte bara med schlagermått mätt! För att inte tala om dansen ;)

2007-03-07 @ 16:01:03
Saz

Tycker också att The Arks låt är bra, men skrev dock inte med alla låtar, för då hade det blivit endel. Har väl ett 15 tal som ska in på mp3n, dock inte endast slagerlåtar.

2007-03-08 @ 10:18:27
URL: http://sazz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0