Dags att organisera

Trodde aldrig att jag skulle kunna få sån nytta av ett program som Office 2007. Ett program som man i vanliga fall använder varje dag, genom att skriva i Word eller räknar ut något i Excel, men att det skulle finns så bra program som One Note var jag inte beredd på. För er som inte använt One Note än och inte riktigt vet vad det är, så kan man förklara det genom att beskriva hela programmet som ett kollegie block. Där man kan ha hur många kollegieblock man vill på datorn samtidigt. Ett smidigt program för de som pluggar och vill slippa släpa på alla dessa block, där man oftast brukar ha ett till varje ämne. Nu kan man dela av ett block i flera delar så man kan ha olika ämnen i samma block.

Ni förstod säkert inte alls vad jag skrev här upp för jag är sämst på att förklara men jag jobbar på det.

Dags att bli mer organiserad.



Kommentarer
Anna

Sass! Jag tror jag vet vilken sida du menar, den där där man kunde kolla sitt snittbetyg och intagningspoäng på de olika utbildningarna osv? Check this out!
http://www.studentum.se/utbildning/rakna_ut_betyg.aspx
Länken går till just den delen där man räknar ut sitt snittbetyg, men du klarar säkert att klicka dig vidare ;) Kramar!

2007-05-10 @ 16:59:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0