Frissad

Igår tog jag äntligen svängen förbi frisören. Var på tiden, borde kanske till och med ta en sväng till för att färga håret, men det får bli senare. Inte förns mer än 1 dygn efter klippningen insåg min älskling att jag klippt mig, inga stora plus poäng där inte. Men han kan få ett stort för en annan sak, som vi ju nu lämnar utanför innan allt är bestämt.

Imorgon måste jag ringa Maria och bestämma hur det blir på midsommar. Längtar som bara den om allt går i lås. Mer om detta någon annan dag.

Har insett att mitt minne är allt för dåligt, glömde bort att jag och älsklingen varit tillsammans i 4 år på söndag, jag som hade andra planer på gång. Nu får vi se hur jag ska lösa det. På lördag är det stor kalas i Sköllersta, två barndomsvänner Simon och Steffis mammor firar 50 år. Ska bli ett himlans party har jag förstått, 140 personer och jag kör, kanon!

Nej nu är det dags att gå och lägga sig så man orkar upp och shoppa imorgon, ett par svarta jeans står på listan. Sen blir det säkert mer därtill.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0