Lista

 

Eftersom jag inte har så mycket att skriva om idag så passar jag på att lägga upp en lista.


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Finns ingen rad 4 på sidan 18, men på rad 3 står det, "Själva turordningen är inte oväsentlig." Ur Håkan Nessers, En helt annan historia


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Armstödet på soffan


3. Vad var det senaste du såg på tv?

Simpsons


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

21.10, tittade precis innan på klockan ;)


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

TV:n, Eurovision


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Var ute när jag åkte till Marieberg.


7. Vad gjorde du på innan du började svara på den här listan?

Installerade bredbandet, ordnade ett Outlook konto.


8. Vad har du på dig?

Kumlas overall brallor, en grön topp från Gina Tricot och en grå, vit randig cardigan från MQ.


9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Att jag glömt bort att jag skulle jobba och chefen var inte glad!


10. När skrattade du senast?

I morse när jag prata med Krill i telefonen, uppfatta inte att hon sa att jag skulle vänta medans hon tog hand om en kund, utan fortsatte snällt att prata på. Tur att ingen hörde.


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Ingenting för tillfället, har inte fått upp något på väggarna än.


12. Har du sett något konstigt på sistone?

Nej, inte alls.


13. Vilken var den senaste film du såg?

Little man. Bra komedi.


14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

En hel del. En riktigt fin bil kanske. En resa till något/några fina ställen.


15. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Det dom inte känner till ska de inte veta heller, haha


16. Tycker du om att dansa?

"Dansar aldrig nykter någonstans, aldrig inte en chans, att jag dansar nykter, kallat undanflykter om du vill. Utan minsta promill står jag still"


17. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Ja, skulle väldigt gärna bo ett varmt och fint land. Men Sverige duger.



Kommentarer
krillidill

Nice list bejb! jag kopierade den mohjahaha ses i möran lovelove&kriss

2007-05-11 @ 23:58:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0