Lön

Alltid lika kul att få lön, speciellt när det blir så mycket mer än vad man trott. Åhh vad jag ska shoppa, haha. Iofs kommer inte lönen förns imorgon, men det gör inte så mycket för idag jobbar jag hela dagen. Så idag hinns det inte md någon shopping iallafall.  Tror jag jobbar heldag på fredag och lördag också. Shit, vad man jobbar nu, har nästan jobbat heltid i 2 veckor nu. Det är bra gjort. Har fått schema för sommaren, ser bra ut, fast det kommer säkert att komma till dagar här och där. Sen jobbar jag på min födelsedag, men vad gör det ,fyller bara 21 inget speciellt.

I helgen har vi lite planer får se om något går i lås, utgång lördag till frimis antar jag. Imorgon, kanske myskväll i min lya. Sen får vi se vad mer som hinns med, ska ut och träna också eftersom jag missat så många träningar nu pga att jag har jobbatoch varit förkyld, saknar tjejerna i laget. Fullt upp hela helgen alltså. Var säkert något mer som skulle göras, men minnet är kort, kommer på det när helgen är slut, så brukar det vara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0