Maj

Nu är sköna maj här! Idag är man ledig, skönt. Hoppas på att Storm kan klippa och färga mitt hår snart, skulle behövas. Ca 3 cm utväxt är väl kanske inte så farligt, men det ser bedrövligt ut. Sen måste jag klippa mig, det har blivit på tok för långt. Är just nu hemma hos mor & far, har passat på att äta frukost/fikat med mor innan hon åkte till jobbet och sen har jag lånat datorn lite eftersom våran är total död. Sen har jag tränat 20 min på deras nya crosstrainer. Ska nog åka lite på mina nya inlines ikväll också. Kanske även blir en sväng till gymmet om man hinner det.









Ska snart åka hemmåt och duscha och laga någon mat. Undra vad man ska hitta på och äta idag, har så grymt taskig fantasi när det gäller mat, så har ni något bra recept skicka gärna det till mig. Gjorde en jätte god tacogratäng i förrgår som jag fick recept på av en jobbarkompis. Nej, ikväll blir det nog köttbullar och potatis.

För övrigt så har jag hittat 002:an nu, till och med 4 ggr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0