Otroligt men sant

Ska bara börja med att skriva lite kort information till mor min. Jag letar efter 005, men jag vet vart den finns för Maria har det på sin nya bil, har bara inte haft tid att åka och kolla den än.

Sen ska jag fortsätta med att berätta att min älskling nu även skaffat en blogg, helt ofattbart, när han bara har suttit och klagat på att jag skrivit och att han tyckt det varit så tråkigt så han inte ens har läst min. hmm, kanske blir ändring på det nu.

Tillbaka till igår kväll, då det var träning. Uppvärmningen var roligast, där vi spelade frisbeegolf/doppboll. Vi med uppkavlade ärmar vann, gissa vem som gjorde det 10 och avgörande målet. Efter det gick vi bort till grusplanen och körde löpteknik och sedan en lång bana med 4 olika stationer med fysövningar, där vi skulle göra 5 varv. Som avslutning körde vi jaga boll, där två ligger på mage och en boll kommer flygande i luften den som först springer i fatt bollen och tar upp den i handen vinner. Vilket Anna hade svårt mför, använde ju bara fötterna och sparkade iväg dem ännu längre bort.

Efter träningen så åt jag lite rester från gårdagen, inte så gott med klyftpotatis och kött, utan sås! Sen kollade vi på Mr Beans semester, helt okej film, men den slår inte den första långfilmen. Föresten så såg jag inte klart filmen kom jag på nu, eftersom mit huvud hade tillräckligt ont för att orka med mer, så jag gick och lade mig med ungefär 10-20 minuter kvar av filmen. Får väl se resten ikväll efter Desperate Housewives. Åhh mitt älsklingsprogram, verkar som om det kommer att hända en hel del ikväll på Wisteria Lane, fast då är väl allt i sin vanliga ordning.

Dags för frukost.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0