Rosa älskade rosa

Nä rosa har aldrig varit min stil, vet inte varför jag har köpt enstaka tröjor i den färgen, kanske i ett hop om att jag skulle kunna passa i dem någon gång i framtiden.

Jag vill byta denna design till en egen gjord, men det vill inte fungera. Så jag får snällt vänta på hjälp från något crew på blogg.se eller helt enkelt använda någon av de befintliga. Där finns då det problemet att jag inte gillar någon av de som finns speciellt mycket, på tok för fel färger för min smak och helt fel bildbanner, ingen passar mig.

Nu har jag iallafall ett glatt besked, speciellt för min egen del. Datorn är lagad och BREDBANDET har kommit. Så skönt att kunna göra allt när man vill och inte behöva vänta tills klockan är 19.00 då man redan glömt bort vad det var man skule göra.

Idag är det Kumlamarken, ska gå på den så fort brorsan har slutat skolan och så fort jag har tvättat klart. Sen ikväll ska Storm klippa mig, hoppas på att det blir som jag tänkt mig, man vet ju aldrig. Kanske inte alls passar i det.

För er som är nyfikna på innebandyn, så har jag ännu inte skrivit på något, men har bestämt mig för att det blir ett kontrakt med Kumla på 2 år, som skrivs på söndag. Kändes hel knasigt i onsdags på träningen när vi skulle springa i ålderordning, yngst först, äldst sist. Jag och Maria fick snällt inta den bakre delen av ledet, vilket vi inte har behövt på många år. Ett tecken på att man börjar bli gammal?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0