Slagerkväll

Då var det klart, idag har jag skrivit på 2 årskontraktet med Kumla, känns bra. Varför inte göra ett 10 års jubileum eller blir det 11, har tappat räkningen. Tror det kommer att bli ett härligt gäng trotts att allt för många trevliga personer försvinner. Har haft informationsdag och testdag idag och det gick ju som räknat, åt h*lvete. Eller inte allt men en del. Behöver inte gå in mer på det.

Vi går in på gårdagen istället då. Slagerkväll, jag var jätte taggad, men kvällen blev bara skit eller inte kvällen men slagern. Började med en "förfest" hemma hos Thea för min del, där vi kollade på tv och jag fick lite tacos eftersom jag inte hade ätit något pågrund av att jag jobbade över lunchen och jobbade så kort pass så jag inte hade någon lunch. Sen gjorde vi oss iordning och bakade en kladdkaka. Sen for vi iväg mot Malin med ett stopp på Lövstahallen för att köpa glass till kladdkakan. När vi väl hade kommit till Malin blev inte väntan lång innan vi bestämde oss för att det var dag för mat. Ner till "närmaste" pizzeria och sen hem igen. Där det diskuterades vilken babyboom det är just nu, alla ska ha barn, ja inte vi då, men typ alla andra. Sen förflytta vi oss från köket, in till tv rummet, där det bjöds på chips och dipp, naturgodis, cola, marknadsgodis och kladdkaka med glass och slager på hög nivå, trodde vi. Men alla bidrag var dåliga och programmet var otroligt segt. Helt fel låt vann. Röstningen som vi till slut endast brydde oss om genom att sitta och kommentera alla om var med, stora munnar, stora tänder, clown mun, sminkningen var bara några av de saker. Tyvärr vart inte programmet bättre av det. Efter slagern var det bara att packa ihop sina grejer och åka hem och lägga sig för en tidig uppgång i morse.


Kommentarer
krilla

HATA SCHLAGERN! Älska Theas kladdkaka!

2007-05-14 @ 23:09:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0