En sån där jävla lista

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
En på varje, en för bilen och en för lägenheten

Vilken svordom använder du mest?
Jävla

Äger du en iPod?

Nej, men önskar mig en i julklapp ;)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

Beror på när jag ska upp

Hur många resväskor äger du?
Ingen

Var köper du dina matvaror ifrån?
Maxi, svårt val!

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Både ta och vara med.

Vilken var den senaste filmen du såg?
I now pronounce you Chuck and Larry

Har någon av dina vänner barn?
Nej

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

Storvinst = En resa, Mindre vinst= Ner i sparbössan eller shopping

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, Niklas gör det jämt

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Något hembränt

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Mjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

Nej

Använder du huvtröjor?

Händer

Kan du vissla?
Jajjemen

Har du någonsin deltagit i en demonstration?

Nej

Vem var den senaste som ringde dig?
Älsklingen

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Varför skulle de göra det ;)

Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart

Hur många syskon har du?

Min kära broder

Vilken film kan du alla replikerna till?

Ingen, men många ur Ice age.

Äger du några band-t-shirts?

Nej

När flög du senast?
Två månader sen på söndag faktiskt.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Två

Läser du för skojs skull?
Ja.

Pratar du några andra språk?

Nej, jag kan Svenska räcker inte det.

Diskar du din egen disk?
Klart jag gör, till och med älsklingens.

Har du gråtit offentligt?
Nej, sånt larv håller jag inte på med

Har du en stationär dator eller en laptop?

Båda.

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Inte jämt men ofta.

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Inga tatueringar, fy! Har piercing i naveln som jag funderar på att ta bort.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Alltid!

Kan du kasta macka?
Om en studs räknas?

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Nej

Har du en blogg?
Tror det! Ja för ***!

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?

Idrott

Gillar du din boendesituation?
Ja, men skulle inte skada med större.

Vilken är din favoritfrukt?

Päron

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Nej, orka

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
22 hela år, skrämmande

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Nja, gör så gott jag kan.

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?

Gissa.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag vet inte.

Gillar du senap?
Usch nej, fobi

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej

Sover du på sida, mage eller rygg?

Alla

Har du någonsin köpt något från eBay?

Nej

Tycker du om att krama folk?

Ja

Skulle du säga att du är trendig?

Nja, Kör på det jag tycker om

Äger du en digitalkamera?

Skulle inte klara mig utan den

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Aldrig sett och vill aldrig se

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Vet inte om någon lyckats med det faktiskt

Vad är du allergisk mot?
Inget vad jag vet

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Älskar kött, ge mig mer!

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?

Måste man bestämma det nu?

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

väste ilsket, men Dödsätarna hörde det inte, för de var så jublande glada.

Vad har du på dig?
Är det nu man ska lägga in dagens outfit bilden? Älskade mysbyxor, grön topp från Gina och en grå cardigan från JC

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Innan mörkret faller - Lars Winnerbäck


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0