Fredag hela veckan

Fredag hela dagen, gud så skönt. Har jobbat i stort sätt hela veckan, dock inte hela dagarna men det känns som det efter som man bara går upp, äter mat, gör sig iordning och sedan jobbar. När jag väl kommer hem blir det mat ännu en gång och sedan träna. Heltidsarbete, haha.

Har inte blivit så mycket shopping de senaste dagarna, så shoppingsuget börjar komma igång. Hade tänkt mig en trip på söndag innan älsklingens match, men självklart gick mina planer i bitar igår kväll. Älsklingens kusin fyller år och det är väl klart att jag måste följa med.

Imorgon är det match, borta mot Fröjered. Träningarna i veckan har känts riktigt bra förutom lite små skavanker som benhinnorna och skavsåret. TAGG TAGG!


Kommentarer
alex

"fredag hela dagen", dagarna brukar oftast vara 24h i taget lilla vän ;)

2007-11-23 @ 17:37:30
Saz

Men lilla Alex sluta märk ord på min blogg och börja skriv lite i din egna ;) haha

2007-11-23 @ 17:59:58
URL: http://sazz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0