Miss blue

Då var det snart dags igen för att dra sig till jobbet. Så ringde de från Jysk och ville att jag skulle komma dit och jobba imorgon efter att jag slutat på Moléns, vet dock inte hur länge jag jobbar, så kommer antagligen att missa en del av inneabndyn, förhoppningsvis inte mer än att jag kan vara med på bollpasset. Så imorgon blir det till att åka från det ena stället till det andra.

Ikväll blir det hem efter jobbet, slänga i mig mat, byta om och åka ner till träningen, sen hem slänga sig framför tvn och kolla på Grey´s, något man inte får missa.


Sweet miss Blue
How do you do?



Kommentarer
krillis

hahaa jag mår bra tack i´m miss blue ;0)

2007-11-28 @ 22:29:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0