Rehab

Veckan som varit har det inte hänt allt för mycket om man säger så, tränar på som vanligt även om det känts piss, ska iväg idag till rehab och kolla mina benhinnor, hoppas på att få ett par inlägg i skorna som förhoppningsvis kan hjälpa. Har fått jobbat lite igår också, kändes bra, lite mer pengar att kunna spendera.

Ska snart dra mig iväg till rehab och efter det ska jag på "arbetsintervjuv" så får vi se hur det går. Sen blir det kanske en sväng till Marieberg i min ensamhet för jag antar att jag inte får med mig älsklingen idag. Får se vad tiden räcker till, kanske måste åka hem direkt och göra mat inför kvällens tv tittande istället.

På söndag är det match hemma mot Bergs, hmm har aldrig sett dem spela förut men de leder serien som nykomlingar, så bra är de nog allt. De gör helt enkelt en Kumla. Börjar från start i tredje femman tillsammans med Sändy och Jennie på backen och Emma E och Marie frammåt, får se hur det går, har inte tränat ihop med dessa tjejer i veckan. Men eftersom veckan har gått piss enligt mig själv så kanske det bästa har sparats till sist, får hoppas det. För nu är jag taggad.


Svett i pannan ska vi få
Vi kan kriga när det gäller
Backar aldrig när det smäller


Kommentarer
KLilla

Try to let me go to rehab but i said NO NO NO.. HAHA PUSS hoppsa det gick bra!

2007-11-16 @ 12:35:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0