Rena rama snuskprogrammet?

Gröna linjen mellan Gamla stan och Centralen

En kille och en tjej, båda ~22, sitter och pratar på tunnelbanan. De verkar ha träffats på vägen hem från krogen.
Killen: Ok, men var pluggar du då? Danderyds gymnasium?
Tjejen: Nej, Handels? Högskolan du vet.
Killen: Aha, civilekonom då?
Tjejen: Ja precis.
Killen: Jag har fan funderat på att börja plugga till det men sen har jag kollat jävligt mycket på Grey's Anatomy den senaste tiden så nu känner jag att jag lika gärna kan bli läkare istället. De verkar ju få ligga ganska mycket de också.

Läst på Tjuvlyssnat


Kommentarer
.:saba:.

Jag msåte nog ta och jämföra ditt förslag och den där cybershot :-) De verkar vara de bästa.
Tack för tipset och hoppas du haft en underbar dag!
*s*

2007-11-27 @ 18:57:33
URL: http://sabas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0