Sjukan

Satt i min lugna ro och kollade på tv och märkte inget av vad som hände vid datan, där min bror satt och försökte få kontakt med mig. När jag väl kom till datan var han utloggad, och lämnat meddelande om att min far var på sjukhuset men inte så värst mycket mer. Kan man snacka om att man blev orolig, fick en klump i magen direkt.

Övervägde att ringa till mor, klockan var ändå halv 11 och de brukar lägga sig 10 när de ska upp och jobba. Men insåg sedan att det skulle bli försvårt att sova om jag inte fick reda på mer. Men allt verkar hyfsat lugnt hoppas jag, vi får se vad proverna säger.

Men en sak som är lite mer humor, även fast att det inte är det. Var att en liten stund efter att pappa kommit in på sjukan så kliver morbror in, och har spelat innebandy och troligen dragit av något muskelfäste i axeln, eller något liknande, får nog mer information om det senare också.

By the way nu ska jag sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0