Tripvilja

Då sitter man här igen då, finns inte mycket mer att göra nu. Har städat hela dagen, så mycket mer än så har det inte hunnit att bli. Sitter och funderar ut lite julklappar, men även det går ju åt skogen, vad ska man köpa? Träning ikväll, blir en cykeltur med Mary dit. Inläggen fungerade bra igår, vilket kanske var det enda som funkade bra. Nej är hyfsat nöjd iallafall, visst kunde mycket bli bättre och det ska det bli också.

Imorgon börjar det nya jobbet, börjar bli lite smått nervös, men det är ingte att vara nervös för ska ju bara trycka loggor på kläder till olika företag, kan väl inte vara så himla farligt. Har ju faktiskt jobbat där förut. Inte för att jag vet att det bara är det som jag skall göra, men antar att jag börjar där iallafall.

Är riktigt sugen på att åka bort någonstans nu. Hoppas verkligen på att det blir något trip till London, men har iallafall Göteborg att se fram emot i början av januari.


Kommentarer
babbbbb

vi drar til lLONDON!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-11-19 @ 16:58:22
Saz

Ja det tycker jag. Men vi borde boka så det är klart snart!

2007-11-19 @ 17:05:26
URL: http://sazz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0