Gjort stan

Idag hade vi möte på jobbet, vart inte riktigt som jag tänkt mig, gick upp kl 06.00 för attimage243
göra mig iordning, väl på jobbet får jag reda på att det kan bli riktigt jobbigt möte för det var tydligen en massa tjafs om vissa saker och det blev det ju om vi kan säga så. Själv var jag inte inblandad vilket var väldigt skönt, var orolig där ett tag.

Efter mötet tog jag och åkte in till stan för att möta upp Krilly för en sväng shopping. Som vanligt blev det mycket shopping när vi är i farten, dock köpte jag själv inte så himla mycket, blev en mössa, lite smink och en hårborste. Bra ha saker helt enkelt. Så träffade vi Maria, Vanja, Johanna, Mattias och lilla Klara på Hälls där vi åt lunch. Mycket gott.

Sedan fortsatte vi med ännu mer shopping, Jag insåg att jag behövde en ny vinterjacka, nya stövlar och ett par handskar, men vart ska man hitta de där stövlarna som man vill ha, de finns ju inte någonstans. Det får bli ett projekt till nästa månad, eller när nästa lön kommer.


Kommentarer
Anonym

Oh lala I Love att shoppa with U baby, men så blir det juh alltid sååå himla dyrt ;0) men det är såå värt det! I love U my dear friend! när ska vi kirra födelsedagskalaset dårå? PUSS

2007-10-16 @ 18:42:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0