Hiss & Diss

Idag har det inte blivit mycket gjort, förutom att jag har hunnit med att diska, tvätta, lagat mat och handlat. Sen har jag hunnit med att få storstryk av Alex i betapet, jippi vad jag tyckte det var skoj.

Imorgon blir det först IKEA med Maria, sen blir det laga lite mat och ta det lugnt kanske göra något vettigt iallafall. Iväg och träna och sen iväg med de underbaraste brudarna och äta lite Max mat och sen spela Singstar eller något annat skojigt.

Tråkigt att Krill jobbar hela den här veckan nu när jag är ledig i stortsätt hela veckan. Vilken tajming. Blää för det. Vad ska jag nu hitta på, blir som idag, ingenting.


Kommentarer
alex

du var duktig även fast jag vann ;) jag fick stryk senare på kvällen jag :/ längtar tills imorrrn, då ses vi. PUSS

2007-10-31 @ 00:00:34
Krilly

Haha men nästa vecka kanske vi kan klämma in lite kvlitée time tillsammans? PUSS

2007-11-01 @ 13:25:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0