Inventering & hårfix

Då var det måndag igen, Helgen som varit börjar med i fredags där jag gjorde i stortsätt ingenting. Var hemma och städade lite, tvättade och bakade en äppelpaj till kvällens besök som bestod av Krill, Maria och Tom. Blev även klippt av Maria, ingen större förändring bara lite toppning. Sn kollade jag och älsklingen på Idol och Fredag hela veckan.

Lördag då, började med att gå upp sent och åka till jobbet, för att jobba tre timmar. Efter det var det bara att åka hem och möta upp Alex och Marie, Vi gjorde pizza, som jag tyckte blev väldigt god. Sen färgade Alex håret på mig, blev kanon. På kvällen kollade jag och älsklingen på Råttatouile.

Söndagen började tidigt med att åka til ÖB och invenera med laget. Perfekt uppladding för matchen. Jag, Alex och Tootta fick ta de hårda och jobbiga sakerna som skruvar och beslag. När vi var klara ed dem fick vi gå över till porslin, ni förstår ju själva hur det gick. Gå från att ha räknat saker om absolut inte kan gå sönder till att räkna det som är mest ömtåligt i hela butiken. Men vi gjorde det bra förutom ett svinn på en äggkopp. Machen då, började på bänken och kom in tillsammans med Maria i andra perioden. Gick väl sådär för mig, ingen höjdar match. Matchen slutade snopet 2-2 efter att Skattkärr gjorde mål när det var 15 sekunder kvar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0