After all that we´ve been through

Igår kväll for jag mot Karlstad för att umgås med mitt kära lag, Kommer upp till Karlstad runt 20.00, snurrar runt och letar efter någonstans att äta. Till slut beslutar vi oss för att det blir Mc Donalds efter lite snurr runt i centrum efter en pizzeria. Men påvägen till Mc Donals hittar vi en pizzeria, som hade underbart god pizza. Perfekt innan match.

Sen var det dags för match och uppvärmning. Där Linda drog igång med nya "ringdansen", en ny variant på Hej Bengt för er som känner till den. Kan bli skoj på matcherna, när alla kan hela texten. Efter en minimal uppvärmning på planen, drar matchen igång, och vi får in ett tidigt mål. sedan kvitterar RBK och tar sedan ledningen med 2-1, innan vi får in 2-2. I slutminuterna får vi in bollen och en skön seger efter 2 trista förluster får vi med oss till hotellet.

Sovdags? Nej då, Sändy får meddelande av Lund som ber oss komma till deras rum 240, där det bara är att kliva in för det sår öppet, dumma som vi är går vi dit, jag rycker upp dörren och Sändy kliver in och ser till sin förskräckelse att det inte alls var något rum för Kumlatjejer, utan för några killar, lag oidentifierat. I panik springer vi ut och försvinner längre ner i korridoren. När vi sedan ringer och frågar vart f*n de bor, skrattar de bara och säger 242. Eftersom jag och Sändy inte vill vara de enda som blivit lurade, ber vi Lund skicka samma chips och godis. Efter ett tag hör vi några skrika utanför och visst är det Alex och co som har ryckt upp dörren, insett att det är mörkt och inte sett någon, så de får för sig att vi hade ju gömt oss för att lura dem. När de sedan ser grabbarna börjar de skricka och springa ut. Efter det var dörren stängd in till grabbarnas rum, konstigt.



Tänk när man springer barfota i GRÄÄÄÄSET!


Kommentarer
Sandy

Haha vilken dumming hon e! :P Men såhär efter är de ju skit skoj!

2007-09-02 @ 15:53:59
krilla

Men det är juh jag som sjunger, vad vackert haha PUSS!

2007-09-03 @ 18:27:18
Saz

Det var ju tillägnat dig fattar du väl :)

2007-09-04 @ 19:10:42
URL: http://sazz.blogg.se
krilly

Tack då =0) Hittade du nått på marybary? ojoj jag känner mig inte fríiiisk! snyft rädda mig me loves u! Puss Nickey H

2007-09-06 @ 11:25:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0