Och snart är man pensionär

Nu har tiden sprungit ifrån mig igen, känns som om man inte hinner med något. har massor kvar att göra innan avresa mot varmare breddgrader. Storstäda, växla pengar, tvätta, träna, seriepremiär vilket bara lär gå av farten, panta flaskor, känns som om det är mycket mer än så. Men nu är det inte lång tid kvar till avresa, dagen börjar närma sig och förväntan börjar också bli allt större, vill bara bort och få koppla av. Bara ha det skoj och njuta med familjen.

Nu är det som redan nämnt snart dags för seriepremiär, börjar bli så där smått nervös. Träningen i måndags och idag gick galant enligt mig själv, får hoppas att fler tycker det också. Alla verkar taggade och jobbar på stenhårt. Vilket gör det hela ännu roligare.

Har nu haft två stycken halv sega dagar på jobbet, men vad ska man göra, pengar blir det iallafall, även om det inte finns så mycket att göra när varorna som ska komma på morgonen inte kommer förns framåt tre på eftermiddagen. Men som det ser ut nu är man ledig fram till avfärd. Har gjort taxfree beställningen, blev hela TRE parfymer. Så typiskt mig att inte kunna bestämma mig.
 
   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0